onsdag 24 mars 2010

Layouter från maran

Som brukligt på en scrapmara fanns det även i lördags ett antal tävlingar som man kunde välja att vara med på.

En av dem var en rolig tvådelad tävling där vi på morgonen i välkomsthäftet fick en skiss att scrappa efter. (del 1)
Kl 18.30 fick vi sedan del två, som innebar att man var tvungen att ha med a) cirklar b) rub ons c) egengjord dekoration på layouten.


När jag var färdig med första delen hade jag (ovetandes om andra delen såklart) gjort allt utom hjärtat. Cirklar blev ju det massor av från kantstansen och den snygga svarta bården är faktiskt en rubon från Pink Paislee :) Så det enda jag behövde knåpa ihop var en egengjord dekoration = hjärtat urklippt från svart papper och satt på 3D-kuddar! Tur hade jag, för jag kände mig faktiskt redan nöjd och klar med min LO innan den andra uppgiften tillkännagavs!

Den andra layouten var även den en tävling där man skulle tolka en skiss.
Fotot har ni ju sett här i bloggen, och jag är nöjd över hur layouten blev utifrån det härligt vintriga, frostiga fotot:



♥♥♥

Kika gärna in på Scrapperiets blogg idag, där jag bloggar om samma papper- två kort idag!

2 kommentarer:

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••