tisdag 7 december 2010

Mappvagn

I kväll smackade jag upp den sista tapetvåden i allrummet (nu ska här inte tapetseras i detta hus på... många år!!), så nu återstår bara allt roliga (och dyra) med att inreda som vi vill ha det. I helgen var vi till IKEA och rekade och började göra lite små inköp, och vi börjar få ganska så klart för oss hur vi (läs: jag) vill ha det. Det kommer att bli fantastiskt att få upp allt scrapmaterial igen -som f.t ligger nedpackat i väskor/påsar- i snygga, smarta förvaringslösningar och framförallt att ha metervis med yta att scrappa på!

Hur som helst- ut med det gamla och in med nya lösningar: Vem har behov av en extremt bra scrappappersförvaring i form av IKEAs utgående mappvagn Summera?


Bara att köpa till valfritt antal med hängmappar så kan 100-tals papper få plats på ett överskådligt sätt. 250 kr vill jag gärna ha för den, och finns i Alingsås för avhämtning monterad/omonterad (vilket man vill) . Maila mig om du är intresserad! Mailadress finns till höger.


1 kommentar:

  1. Hej! Japp det stämmer ju, hittar allt som ofta inspiration hos dig men är lite dålig på att kommentera, förlåt! Kul att du gillade min tolkning, din LO va ju bara så urläcker! Kram Emmeli

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••