söndag 10 april 2011

Sköna vänners sällskap

Halva nöjet med att scrappa, är att göra det tillsammans med fina vänner med samma intresse. Just sådana vänner har jag i T, M, C, och M som jag spenderade fredagkvällen/natten med för att just scrappa, men även äta god mat, dricka lite vin och tjejsnacka. Den här gången var det pyssliga T som hade bjudit in oss till en helkväll hemma hos sig och hon hade laddat upp med både välkomstpaket och roliga utmaningar. Härligt!

Några layouter blev det gjort mellan mat och vin:


Livet vid 31. Om några år är det roligt att komma ihåg vad mitt liv bestod av vid den här tidpunkten. Man glömmer så fort!


Olympiastadion. Studieresan till Berlin med jobbet i höstas var en härlig upplevelse. Jag framkallade många olika små foton från resan och sammanfattar den på så vid med 2-3 layouter med flera kort på varje LO.


Tidig morgon på gatorna i Berlin. Det här var en av utmaningarna T hade ordnat. Vi skulle dra lappar från olika skålar där det stod vilka material vi skulle använda. Jag fick färgerna limegrönt, lila och beige. Form som jag skulle använda var blommigt och jag skulle dessutom ha med något sytt samt stickers. Fotot är -som titeln säger- taget vid 07-tiden på morgonen i Berlin, solen är precis på väg upp och hela företaget går i gemensam trupp över de historiska gatorna. En favorit bland Berlinfotona och jag blev dessutom riktigt nöjd med layouten.

Vi scrappade till halv 2 på natten, sov till lagom tidig lördagmorgon och avnjöt sedan en god hälsosam frukost tillsammans innan jag åkte hem. Väl hemma åkte jag, S och de två minsta till gymet och tränade. Senare på eftermiddagen tog vi cyklarna ner mot stan med GPS:en i högsta hugg för att mäta upp en ny löprunda som ska invigas senare idag.
Karaktärstark får nog bli mitt signum för de första månaderna av 2011!

Ta hand om er ♥

1 kommentar:

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••