torsdag 9 februari 2012

Soffbord

Idag fick jag hastigt och lustigt för mig att jag ville ha ett nytt soffbord till vårt fina vardagsrum. Sagt och gjort, jag satte mig i bilen och susade bort till Mio och köpte det här snygga, runda Plaine-bordet:



Vilken skillnad det blev i rummet av att bara byta ett bord!
Det var egentligen inget fel på det förra bordet heller, men tja, ni vet, ibland får man bara lite lust att göra om!

Detta betyder i sin tur att vi har ett soffbord över här hemma nu, inköpt (även det) på Mio för några år sedan. Det finns fortfarande kvar i deras sortiment, nypris 2990:-. Ekfaner, praktiska lådor på varsin sida (perfekt för fjärrisar och tex tändstickor), bra hylla under (till inredningstidningarna?) och i helt okej skick. Några små märken som knappt syns efter att ha tjänat fredagsmysskålarna hårt i några år. :-)



Någon intresserad? Mått osv kan fås på begäran :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••