torsdag 16 augusti 2007

Hösten påväg?

Idag vaknade jag (..eller Hugo väckte mig 5 i 6) till ett regnväder som inte var av denna värld! Det var helt grått av regn och det blev stora sjöar på gatan utanför. Det känns nästan som att det är höst i luften...konstigt, eftersom sommaren inte ens har kommit ännu :-o

Stefan är hemma från jobbet idag, han fick feber och låg och skakade under täcke, iklädd tjocka tröjor och mössa ( :-D ) i förrgår kväll (men jobbade såklart igår ändå, envis som en åsna ) och var urkass i magen igår och idag. Jag tror på salmonella, men Stefan är skeptisk... symptomen stämmer helt och hållet, men det är kanske långsökt att det är just salmonella. Den som lever får se, hur som helst är han riktigt krympling nu ;-)

Olivia har börjat 15-timmars på Nolängen nu, det går lika bra som väntat. Hon är överlycklig varje dag hon går dit och det känns toppen att lämna henne där. Personalen är underbar (som vi redan visste) och bytet av förskola känns väldigt rätt.

Jag har jobbat eller varit borta 6 kvällar i rad nu, så jag har inte scrappat på evigheter känns det som...men ikväll blir det iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••