söndag 16 december 2007

Födelsedag och lucia

Veckan som gått har varit rättså hektisk. I söndags hade vi kombinerat kalas för mig/Hugo med min familj på besök. Hugo fick en polis-Bobbycar :-)


















Jag fick en bok från mamma (efter att jag ringt och rådfrågat henne x antal gånger om min lilla trädgård) om "den lilla trädgården". Massor av bra tips och ideér som tom jag skulle kunna klara av. Utan Anna fick jag ett urfint halsband med matchande armband och örhängen som hon gjort själv.
I onsdags var ju min födelsedag, och då hade jag fint besök av Linda och Emil som hade med sig ett litet paket- ett annat toppensnyggt halsband! Vi var ute och rullade barnvagn i en timme ca och lagade lite paj till lunch. Mysigt som vanligt.
I torsdags var det ju lucia, och Olivia hade luciatåg kl 8 på dagis. Gulligt med alla små söta barn som sjöng alla sånger med teckenspråk :-) Så roligt, Olivia använder teckenspråket spontant när hon pratar här hemma! Hoppas att det håller i sig framöver med- vilken tillgång!

























I fredags var det dax för den årliga julfesten för Stefan, med hans jobb. (De snåljåparna har tydligen inte råd att bjuda med respektive...hur kass är inte det?) Så kvar blev jag här hemma med barnen, tog hand om dem som den goda hustrun jag är ;-)

Imorgon börjar stefans sista vecka (kväll) innan han går på julledighet i typ 2½ vecka! *halleluja*

1 kommentar:

  1. how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••