fredag 18 mars 2011

Efterlängtad

En sällan så efterlängtad helg står framför mig, faktiskt bara fylld med roligheter!

  • Fredagkväll: Släpper på karaktären och låter både tacogratäng och öl slinka ner alldeles för lätt. Toppat med en näve jordnötter och den kommande träningsveckan syns skymta hård och intensiv.
  • Lördag: Scrapmara i metropolen Vårgårda! En 2-gånger/år- lig återkommande tillställning som är mysig, inspirerande, loj, kreativ för både själ och hjärta. 12 timmar med härliga scrapvänner, god mat, sköna iakttagelser, allt medan min superhjälte till make får ha marktjänst och köra till handbollsmatch utanför Gbg, leverera O till 7-årskalas och annat jobbigt. ♥
  • Söndag: Lämna alla 3 barnen hos mormor och på tu man hand åka till Göteborg för en heldag i shoppingens tecken! Kläder och presenter, god lunch utan stress och kärleksfullt strosande på stadens gator. (Ja, det är i alla fall vad jag ser framför mig.) Kan det blir bättre?
Ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••