tisdag 31 maj 2011

Delmål 1

Under hela våren har det varit ett gäng från gymet som har haft målet att springa Blodomloppet, och vi har under ledning av Lars (långdistanslöpare tillika IW-instruktör) blivit peppade och motiverade i både tuffa Indoor-pass och i gemensamma löprundor. I chartrad buss och med sponsrade tröjor gav vi oss så ner till Göteborg och jag hade som mål att klara mitt personbästa på 1 mil (66 minuter). Det var vi och ytterligare ca 9 950 löpsugna tjejer och killar som hade samlats för att springa denna sträckvis ganska tunga bana, med flera sega backar.


Fokuserad, ett par minuter innan starten. Vädret var -som synes- optimalt!


Efter målgång överraskades vi av skumpa! Här är det Teamledaren Lars som får vätskepåfyllning av Sportlifes Linda Ulmå.


...jodå, även i mitt glas satt lite bubbel fint efter 1 mil på asfalt!

Och resultatet då? Kolla här! :-)
Nu är nästa mål att slipa det resultatet ytterligare, då Tjejmilen går av stapeln i spetember.
Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••