onsdag 12 oktober 2011

Layouter från helgens mara

Förra helgen var jag ju som sagt på scrapträff i Vårgårda, en tillställning som alltid gör en varm i själen; organiserad av De bästa tjejerna.
Kreativiteten från min sida var väl kanske inte på topp, men det är alltid härligt att få sitta ner och inspireras av härliga, duktiga, likasinnade vänner.

Nåväl, några layouter fick jag allt skapat och en del av dem var de här:









~~~

Tidigare i veckan var jag i Göteborg för en intervju till ett jobb här i stan. Jag vågar ju inte tro på någonting nu för tiden, men kan ändå inte låta bli att hoppas, hoppas, hoppas på en positiv fortsättning på detta mycket spännande, intressanta och utvecklande jobb. Ge. Mig. Ett. Jobb. Nu. Någon?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••