söndag 9 september 2007

Jobb

Jag gick på min underbart roliga helg i torsdags kväll, jobbade då till 22, fredag detsamma, lördag mellan 7-16 och idag likadant. Tjoho. När jag kom hem idag från jobbet mötte jag stefan i dörren typ, då var det dags för honom att åka och jobba övertid på hans jobb. Vi hinner inte tröttna på varandra iaf :-)
I veckan ska jag bara jobba onsdag, torsdag och söndag kväll (än så länge) så då blir det ju lite lugnare. På tisdag ska jag klippa mig- hur underbart blir inte det då?? :-) Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det senast! Så nu ska jag njuta av några timmar i frisörstolen och klippa och färga/slinga eller vad det nu kan tänkas bli.


En endaste LO var allt jag hann med förra veckan, fotot tog jag på semestern då hugo fick känna gräs under tårna för första gången :-)


Det var allt för denna gången, finns inte så mycket spännande att rapportera om när man har mer eller mindre bott inne på jobbet hela helgen ;-)

2 kommentarer:

  1. Vilken härligt somrig LO!! Är hemma med Liv idag, hon är förkyld och har ont i örat.Vi har haft en härlig dag men just nu börjar vi gå varandra lite på nerverna.
    Ha det!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••