måndag 5 januari 2009

Mera blingbling i familjen

I lördags när jag kom hem efter att ha jobbat i butiken kom Olivia springandes och mötte mig i hallen;
- Mamma, mamma titta vad jag har gjort med pappa idag!! ...:





Jodå, helt otippat hade de haft en hemlighet för mig om att Olivia skulle få ta hål i öronen på lördagen :) Hon har pratat om att hon bestämt skulle göra det när hon fyllde 5
(om en månad), men det fanns visst önskemål om tidigare, och sånt säger inte pappa nej till ;) De blå bling-örhängerna valde hon själv såklart- likadana som Moa tog hål med för ett par år sedan. Stefan berätta att hon hade tjutit som en stucken gris (bokstavligt!) efter första hålet så de hade fått gå iväg och köpa lördagsgodis nästa hål togs. *skratt* Ska man vara fin så får man lida pin, som bekant!
Hon är så stolt över sina örhängen och ska såklart ha håret uppsatt varje dag nu och är noga med att påminna oss om att torka med tvättservetterna som de fick med sig hem :)

Idag stängde vi butiken kl 14 eftersom det är Trettondagsafton och när jag kom med tåget till Alingsås igen cyklade jag till Sportlife för att köra BodyStep. Sjukt jobbigt och svettigt, men roligt som alltid! Imorgon blir det nog vilodag för att på onsdag köra MRL igen.

En skön kväll till er!

1 kommentar:

  1. Vad fin hon blev, kan tänka mig att hon är lagom stolt nu :)

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••