tisdag 3 mars 2009

Adrenalinpumpare

För ett tag sedan skrev jag om "Bästa låten just nu"- Gotta be somebody med Nickelback. Den kommer från deras senaste skiva Dark Horse som jag nu har... erhm... köpt. My God! Vilken skiva! Jag hade med den på Ipoden när jag var på gymet i söndags och en halvtimme (och en ½-mil) på löpbandet senare var jag helt i extas! Den ena låten bättre än den andra och de gav mig verkligen den adrenalinkicken jag behövde för att till och med lägga in en högre växel de sista minuterna på bandet! Ofta behöver jag lyssna flera gånger på en skiva innan jag gillar den, men inte den här!
Som ni vet gillar jag ju rock, och vad är då bättre än en riktig powerballad?



Sjukt bra! Texten är grymt bra också och jag tänker med en gång på min älskade man

Förresten, idag hämtade S min telefon... och den är precis lika fin som på bilden ;) Gissa vilken musik den är laddad med?

3 kommentarer:

  1. Var inne o "klämde" på den rosa skönheten idag. Hon på telenor sa att de var helt slut.. o inte skulle få in dem igen, men gjorde en chansning o ringde till min operatör o där hade de precis fått en ny leverans så gissa vad jag köpte o skall hämta om någon dag ;-) hoppas det är ok att jag härmar dig ;-)

    SvaraRadera
  2. ett lite tips till att ladda ner på telefonen...inte rock men iaf. Lovar du har sprungit din ½ mil på bandet innan den är slut.
    Faithless:Insomnia....låten är på 9 minuter lång. Grymmt att ha i öronen när man vill stänag ute allt annat oljud.
    "köpte" den igår om du är intr. :-)

    SvaraRadera
  3. Tack goa söta för den fina överraskningen som trillade ner i min brevlåda idag.
    Jag blev jätteglad och rörd.
    Tack för att ni tänker på mig med.

    Hälsa Camilla och tacka från mig.

    Vi ses!
    Kramar Pernilla

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••