torsdag 19 november 2009

Liftstafett

När jag och Tessan var i Jönköping för ett tag sedan och scrappade med Scrappiztjejerna gick ett par utmaningar av stapeln. En av dem blev en oplanerad sådan, då en av tjejerna liftade ("härmade") en av mina scrappade layouter. Sedan liftade nästa tjej dennes LO och så var "liftstafetten" igång. Gillar man att scrappa efter en skiss så är detta en bra och lite annorlunda utmaning! Det var roligt att se de andras tolkningar av min layout.
Layouten som jag hade scrappat var den här:


En Malin-layout helt enkelt; sparsamt dekorerat, kraftpapper, samlat i ett hörn. (Lite nytänk snart...? )

Resten av tolkningarna ser ni på Scrappizbloggen!

2 kommentarer:

  1. Hej Malin!!!
    Vilken rolig idè!! Får man "lifta" denna till min scrapträff?? Som vanligt gillar jag din Lo, du är så duktig på att knyta i hop det!
    Må så gott
    Kramar Lina
    Har gjort en ansiktslyftning på min blogg!
    http://linapyssel.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Hej hej vännen!!
    Dagen idag var underbar, soligt och så skönt!! var i Fjällbacka för 1:a gången...mkt trevligt litet ställe!!
    Ha en underbar fortsatt helg!! Hälsa goa familjen...
    kramiz.....

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••