fredag 23 april 2010

Jul-layouter ...?

Ja, det är inte man scrappar de aktuellaste korten först, precis. Just julfotografier har jag tröttnat på innan december månad är över, så de fotona blir ofta liggande.
På maran i Vårgårda fick vi ett välkomstpaket och i det fanns bland annat en urriven boksida från en gammal ordbok som jag tyckte passade till ett av julaftonskorten:


Julafton i köket. Till och med på jul blir samlingsplatsen oftast i köket. Det här fotot tycker jag är så härligt, symboliserar vår julafton i ett nötskal på något sätt; brorsan som sitter och sms:ar, pappa står (nästan utanför bild) och mixtrar med kameran, barnen hänger över Alladinasken och S står med händerna i byxfickorna vid diskbänken ;) ♥


Twister på julafton. Jojo och S utmanar varandra i en utav barnens julklappar: spelet Twister.

Det var allt för idag. Du har just läst mitt 300:e inlägg sedan jag startade bloggen den 7:e augusti 2007! (mycket har hänt i bloggen/livet sedan dess....) Mitt första inlägg hittar du här -> ! Vad roligt att just DU läser min blogg! Vi hörs snart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••