tisdag 7 augusti 2007

Ny blogg!

Nu så, ska vi se om jag lyckas med det här med blogg! Jag har en blogg på famlijeliv.se redan, men den är så tråkig, man kan inte lägga upp bilder så de syns ordentligt, och det är ju trist.

Jag måste ju testa min nya blogg nu, så jag lägger in lite kort från semestern här:







Det här är när vi var i "riktiga" Bullerbyn, där de spelade in filmerna. Vilken idyll! Nu bodde det folk där, de måste ha flytt utomlands på somrarna :-)


Mariebergsskogen i Karlstad. Karlstads stadspark, något liknande har jag aldrig sett!! Fantastiskt fin.




Här står Moa och testar olika musikinstrument i de olika miljöerna de hade där.





Hugo gillade campinglivet han med, här kikar han ut genom husvagnsfönstret. Gullunge :-D










Sådär ja, nu får vi se om jag har fattat detta rätt nu!
Nu blir det iallafall scrap resten av kvällen.












1 kommentar:

  1. Kul att du skaffat dig en blogg :-D Vad Hugo blivit stor!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••