torsdag 9 augusti 2007

Några layouter

Här kommer några nya LO:s som jag gjorde förra veckan. Jag och Camilla hade pysselkväll/natt mellan lördag-söndag, med vin och annat gott så då flödade kreativiteten. :-)

Hugo gungar för första gången här. "Varje dag är en ny upplevelse för dig! Vilken gåva att få vara med varje gång som du upptäcker något nytt! Som att gunga till exempel."
Våran lilla tokfia :-D



Vårgårda vårmarknad. Blev lite inspirerad av förra numret av Scrapbooking m.m, där Therese hade gjort en hel sida med "lapptäckesinspiration". Fast jag gjorde bara halva :-D
För övrigt har det varit en ganska lång dag. Jobbat mellan 7.30-16.30 med massor av spring hela dagen. Var på Maxi en stund efter jobbet innan jag hämtade Moa hos en kompis. Nu har lugnet lagt sig över våran lägenhet- 2 av 3 barn sover och jag och Stefan får lite egen tid på var sitt håll (framför varsin dator :-D ).








1 kommentar:

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••