torsdag 20 maj 2010

Kreativ journaling

För ganska så länge sedan scrappade jag den här LO:n, där jag redan från början hade en tanke när jag beställde pappret. Jag ville göra en annorlunda kreativ journaling. Till fotot jag valde passade det dessutom bra att skriva mycket- om mina 3 "killar" som är viktigast för mig; Stefan, Hugo och pappa. På Scrappiz bloggar jag idag om det här lite annorlunda sätt att använda ett journalingpapper!


Ni 3

Idag var första dagen på nya jobbet! Fantastiskt roligt och hektiskt och arbetet verkar riktigt inspirerande och omväxlande. Pga (troligen) det kraftiga åskvädret i kombination med många nya intryck brottades jag på eftermiddagen med en ihållande huvudvärk som fortfarande inte riktigt har släppt. Just därför blir det soffläge resten av kvällen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••