söndag 23 maj 2010

Rekreationshelg

Igår var vi några tjejer som var bjudna till Camilla på en scrapdag/kväll. Lite knytis med tacos hann vi med mellan allt skapande och vi satt ute på den härliga altanen (visserligen med lantluft *ähum* i näsan) i den sköna solen. Underbart!

Jag hade en ganska produktiv kväll och med hjälp av ett par utmaningar som Camilla hade till oss, scrappade jag 5 LO:s.

Den första utmaningen var att vi skulle använda oss material som vi fick när vi kom. Ett par papper, några blommor, ett band och lite bling. Läckra saker som inte riktigt är det som jag "brukar" scrappa med, då desto roligare:


Fina Moa, snart 10.


Detaljbild.

Den andra utmaningen Camilla gav oss var att vi skulle gräva i hennes spillpapperslåda och täcka ett helt cardstock med spillpapper på något sätt. Det var verkligen en utmaning, men resultatet blev inte så galet som jag trodde från början:


Pusseltokig, om Hugos fantastiska förmåga att vid 3½-års ålder utan bekymmer pussla tex 125- bitarspussel.


Åka sparkcykel. Fotot har ni sett innan, på Olivia och Bobo med störtkrukorna på huvudet :-)

Fler layouter från helgen kommer längre fram i veckan!

Hoppas att ni har haft en underbar helg i solskenet! Själv har jag (förutom att scrappa) tillsammans med familjen ätit mjukglass, solat näsan, gått promenader och grillat på baksidan. Allt utan söndagsångest för hur veckan ska se ut; nu när jag VET hur veckan kommer att se ut. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••