fredag 10 september 2010

Höstjacka

Likaväl som att jag sneglar på ett par nya höstskor så inser jag nu att jag absolut nödvändigt behöver ha en höstjacka. Just nu går jag jag och huttrar i min sommarjacka, vilket inte är hållbart fram tills vinterjackan kommer fram!
Häromdagen på lunchen köpte jag dessutom en ny höstjacka till S på Esprit, som spanat in den här snygga i ett par veckor...
...så nu tycker jag nog att jag kan motivera ett jackköp till mig va?

Har scannat vår stad på höstjackor och har hittat två, faktiskt även dem på Esprit:

Nummer 1:

Nummer 2:
(bilder från www.esprit.eu)

Så, vilken är då snyggast, är mitt dilemma. Eller, vilken är mest "min stil" ? Jag vet vilken som är min personliga favorit, men hjälp mig med att bekräfta/dementera det genom att rösta på vilken jacka du tycker är snyggast!

webvoter-omröstning
Vilken jacka är snyggast?

Jacka nummer 1
Jacka nummer 2

Se resultat
Ett ganska så ytligt och i-landsproblemsfärgat blogginlägg idag, men lite nya saker ska väl hända på bloggen ibland. Vill du skapa en egen röstning? Kolla in www.webvoter.net!
Behärskar man bara att söka på google så kan man lära sig det mesta inom mjukvara-datavärlden!

2 kommentarer:

  1. Esprit nörd som jag är så gillar jag båda!! Men 1:an har jag på min VILL HA! lista :-)

    Ska bli kul att se vilken du väljer

    Kram!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••