måndag 12 september 2011

A tribute to my friends

I helgen var jag på en 2-dagars scrapträff i Nol, som fina Lina arrangerat. En helg full av scrap förstås, men även god mat, många skratt och trevligt sällskap. Scrappandet har verkligen legat på is (eller långt under is, snarare) i flera månader så det var både roligt och lite knepigt att få ett bra flöde i skapandet. 8 färdiga layouter fick jag klart i allafall, en del utifrån tävlingar på träffen men de flesta från mitt fria skapande.
Jag visar er de flesta under veckans gång, men vill börja med den här som återigen handlar om mina vackra vänner som är en självklar del i mitt liv, som ställer upp för mig när jag behöver, som inte dömer mig på grund av mina tillkortakommanden, som ger mig cred och bekräftelse från hjärtat och som framförallt står kvar- år efter år:





Textraderna som hade etsat sig fast i mitt huvud var förstås från Carolas "gamla" hit:



Jag hoppas att anledningen till att jag har er, är att jag förtjänar er på samma grunder. ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••