måndag 19 november 2007

Ny vecka

..och Stefan jobbar kväll denna veckan. Men! Nu har min scraphörna börjat ta form, och ikväll tänkte jag inviga den! Underbart att kunna ha uppe alla sina (nåja.. en stor del av dem iaf) saker på ett inspirerande sätt... i lägenheten fick jag nöja mig med ett par hyllor på trekvarten inne i Stefans garderob (=data"rum") och en del av skänken i köket som var överbelamrad. Några snabba bilder får jag ju visa då:



Det ska upp två rader med hyllor ovanför stången med, men den sista ligger just precis nu på tork :-) Jag får komplettera med fler bilder när allt är klart!






Helgen som gick har varit bra, i lördags grejade vi här hemma lite på förmiddagen, och på eftermiddagen skjutsade vi Moa till farfar där hon ville sova över. Hon och farfar har nåt speciellt ihop helt klart.

Iallfall, från Vårgårda åkte vi vidare ut till Camilla och Tord med bagaget fullt med datorer (=Stefan) och scrapgrejer (=jag). Vi vuxna var leksugna och efter vi ätit god mat med efterrätt och fått barnen i säng plockade vi fram respektive leksaker :-) S & T spelade LAN med några andra kompisar över nätet till kl 00.00, jag och C scrappade, drack drinkar, skränade till musik och gottade oss i varandras sällskap (och scrapgrejerna) till halv tre på natten. Inte den mest produktiva kvällen (ur scrapsynpunkt) blev det, men roligt hade vi.
På söndagen kom vi hem efter lunch och småpysslade lite här hemma igen. En LO som gjordes någon gång fram på småtimmarna kan jag bjussa på, dock fotad nu på kvällskanten så färgerna och ljuset är ju inte var det ska vara. (min skugga är t.om med nere i hörnet :-s )




Nu ska jag scrappa!


Kram på er!

1 kommentar:

  1. Ååh vad härligt fin scraphörnan ser ut. Nu kommer väl barnen och Stefan få dra dig där ifrån:-)
    Lät som ni hade en härlig kväll du och Camilla, det är jus å härligt med vuxentid och att få scrappa!!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••