lördag 16 januari 2010

Skavlan

Är ni, liksom jag, glada att charmige norrmannen Fredrik Skavlan är tillbaka i SVT- rutan sedan igår kväll? Jag vet egentligen inte vad det är som är så bra med denne man, man jag bara älskar honom och hans "talkshow" eller vad man ska kalla hans program. Alltid heta, aktuella kändisar i en härlig mix av politiker, skådespelare, författare eller musiker!
Som igår tex; Carolina Gynning och hennes hjärna (*suck*) mötte Norges utrikesminister, känd advokat tillika författare, Hollywoodkändisarnas klimatguru samt snygg amerikansk sångare.

Denne snygge (ja, faktiskt på sitt lite Johnny Cash möter Elvis- liknande sätt) amerikanske sångare vid namn John Mayer var faktiskt ett nytt namn för mig! Tydligen superstjärna/gitarrguru i stora landet Over There och är nu på Europaturné. Han framförde en sång i programmet som var riktigt bra, och idag hämtade jag hem hans senaste album på Spotify. My God! Fantastisk musik, han är en riktigt duktig musiker som definitivt kommer att få sjunga med sin vackra röst in i mina lurar många kvällar framöver.
Och det går ju inte att komma ifrån att han ser ganska bra ut, eller hur? *visslar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••