torsdag 1 april 2010

Veckans skiss V.12

Veckans skiss var förra veckan ritad av Tettiz och gav mig inspiration till att scrappa fotot på Hugo med den illblå nappen!
Jag skickade som vanligt in min tolkning ett par timmar före deadline (trots att man har en hel vecka på sig...) och gissa om jag blev förvånad när jag denna vecka blev Veckans val igen!
Jippi!


Den snygga skissen


Min tolkning. Den riktigt långa titeln blev "Ännu inga planer på att skiljas från din goda nappis" :)

Nu är jag hemma på en långlunch mellan förskoleklass och fritids, innan jag ikväll ska åka iväg med alla mina scrapprylar till till Tessan och hennes tomma (på barn och man) hus! Det kommer att bli många många timmars scrap, god mat (det kan man lita på när T fixar), god dricka och mys! Imorgon när vi vaknar efter en hel natts scrappande är huset fortfarande tomt och det blir nog en skön morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••