tisdag 20 april 2010

Fotovägg

Som ni kanske kommer ihåg ska vi ha en stor vägg med endast foton i vårt nyrenoverade vardagsrum. Alla foton kommer att vara svartvita. Jag har redan framkallat några (åh, vad jag älskar min kamera!) och nu jagar jag fler fina foton på barnen. Inväntar bara fint fotoväder istället för gråa (ask)moln på himlen.
På Hugo väljer jag bland annat mellan de här två olika. På det första gillar jag hela porträttet som sådant, på det andra gillar jag "grodperspektivet" och att träden syns suddiga i bakgrunden.
Vilket ska jag förstora? Kommentera och motivera! :)







4 kommentarer:

  1. Båda är väldigt fina...måste va en duktig fotograf.......han är lika fina på båda bilderna tycker jag , lite eftertänksam på översta och lite undrande på nedre...fint vilket som, men om man måste välja så gillar jag godperspektivet, det händer lite mer i den bilden och så visar det din kreativa sida mera! Så för mig blir det "grodis"!
    Er vägg kommer bli härlig!!!!! Hoppas allt är väl med dig!!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Jag röstar för det understa foto för där ligger inte hans ansikte så mycket i skugga.

    Vårkramen Anna

    SvaraRadera
  3. Tvåan röstar jag på. Båda är fina, men jag tror tvåan håller längre på en fotovägg! Ni tröttnar nog inte lika snabbt

    SvaraRadera
  4. Hejsan Malin. Visst är det kul med bra kamera. På bild nummer två tycker jag bilden "talar för sig"... den är inte lika skuggig.. inte lika "vanlig vinkel" och den är lite mer kaxig. precis som din pojk kanske är.. Vad jag tycker när man hänger upp kort så ska dem vara lite "tokiga" "egna" och "vågade".. annars sticker dem inte ut.

    Gärna lite större format oxå !
    SÅ jag röstar på den nedersta där du tar kort lite mer vinklat under ifrån!

    Jätte duktig är du på fotografera.
    Kanske ska lära mig mer om min kamera. Jag har en Canon Powe Shot SX10IS..underbar digital kamera tycker jag !

    Kram

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••