söndag 16 maj 2010

Award

I scrapvärldens alla bloggar florerar det alltid ett antal olika utmärkelser eller s.k awarder. Det är små hyllningar till någon som man tycker man blir inspirerad eller motiverad av. Nu har jag fått en och samma award från 3 olika (scrap)vänner, inom loppet av kort tid och nu är det dax för mig att skicka vidare den till några jag uppskattar.



Från Lina fick jag den här motiveringen till awarden:

Hon har en skön avskalad stajl med grymma Lo´s man bara måste digga hennes sätt att komponera!

Marianne gav mig den här smickrande beskrivningen:

Tjejen som imponerar stort med sina LO´s. Här liftar jag ofta och mycket. Helt i min smak. Enkla, tydliga med det där lilla extra. En vän sedan några år som jag lärt känna genom Camilla.

De goa tjejerna på Scraptrion (genom Malin) ville beskriva mig såhär:

En inspiratör vars blogg jag alltid kollar.

Tack för alla fina ord, tjejer! Det värmer mycket och det är fantastiskt roligt att kunna inspirera!

7 saker om mig själv:
  1. Rosa är min färg!
  2. Fotar ofta och gärna med min Nikon D3000. Glad amatörfotograf!
  3. Älskar att baka, gärna sött och helst med choklad :)
  4. Gillar bilspel och krigsfilmer!
  5. Båtluffade som 18-åring i Greklands övärld.
  6. För tillfället har jag en (inte numera) hemlig förälskelse i Edward Cullen ;-)
  7. Scrappar gärna efter (stilrena) skisser, oftast med endast ett foto.
Jag skickar med glädje vidare den här awarden till:
  • Tjejerna på Veckans skiss, för det jobb de gör för att kunna motivera alla oss scrappare där ute!
  • Lotta, för att hon har en skön, enkel stil som faller mig i smaken. Och för att hon är en go tjej också, såklart!
  • Mette, DT-kollega och fantastisk scrappare! Har en detaljrik stil med massor av färg.
  • Anna-Carin, en scrappare med en stil helt i min smak! Avskalat, välavvägt och vackert!

1 kommentar:

  1. Fasen vad glad jag blir för din award! Sitter här och ler som en tok. ;-)

    Kram, kram!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••