tisdag 13 september 2011

:Skövde stadspark:

I våras var vi ju i Skövde på en liten familjeweekend.
Här är en layout från besöket i den härliga stadsparken som vi besökte på lördagen:




Jag använde mig av en stans från MS som jag stansade ut massor med fjärilar med. De använde jag sedan som en fotomatta/bakgrundspapper för att få en lite lekfull känsla över layouten. Lite distressfärg och mist fick också åka på och så lite övriga dekorationer. En ganska snabb LO om man bortser från tiden det tog att stansa ur alla fjärilar :-)

1 kommentar:

  1. Du skapar så mycket fint Malin och jag diggar din frilla hur mycket som helst!!! Tack för din rara Goa kommentar om Nol-träffen! Det är så galet roligt att ha denna träff och lite önskar jag att jag bara kunde hålla på med just detta!! Jag älskar att träffa er alla och se all kreativitet!!! He hehehe...kanske bara på Nol-träffen som värdinnan struttar omkring i nattsärken Hihihi jag är stolt som en pinne över din kommentar Hihihi! Det var såååå roligt att träffa dig igen och jag hade önskat att jag suttit och tjattrat mer med er!!!! Tiden är Olofssons största fiende ska erkännas massa kramar till dig käraste Malin

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••