torsdag 1 december 2011

Glad över småsaker...

...som till exempel när jag idag hittade den här fina klänningen till Olivia på KappAhl, perfekt för december månads alla sammankomster.
Och! Till fantastiskt bra pris också, typ "special-price-only-today" :-)
Ordinarepris 279:- Today: ½ priset + att jag hade 30%- sms som jag utnyttjade (konstigt nog kunde jag utnyttja det på redan rabatterad vara) så den vackra skapelsen kostade mig ca 97:- : Det måste man ju bara betrakta som ett fynd, väl?

Finns även med julröda rosor för den som gillar det mer klassiska jultemat :-) Bild från kappahl.se (som ju äntligen börjat med webbshop-de med!)

Så lättroad kan man alltså vara när man inte har andra viktigare saker som upptar ens dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••