fredag 30 december 2011

Shoes shoes shoes

Nä, det g.å.r helt enkelt inte att äga för många skor!
Idag var jag och Moa på tjejshoppingtur enligt dotterns önskemål. Dottern i fråga hade en hel hög med presentkort på olika klädbutiker att spendera medan den fattiga mamman mer fick följa med som smakråd/chaufför. Nåja, några butiker hann jag smita in i, bland annat några skobutiker då, såklart.
Jag har aldrig varit ett stort fan av klackar, men nu när modet är sådant att det i princip inte går att få tag i andra skor än sådana med klackar har jag blivit som uppslukad och förälskad av alla dessa snygga, vackra, sexiga och häftiga skor, stövlar och boots med klack! Måste, måste ha!

Vad sägs till exempel om de här, från Din sko:



Klassiska men superläckra till exempelvis smala jeans eller klänning. Eller till mer dressat, som kavaj och kjol...

Eller de här, från Ecco, galet snygga till jeans!



Familjen, how about nudlar och vatten i en månad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••