lördag 24 november 2007

Lördag

I torsdags hade jag och min käre make 4- årig bröllopsdag! Inte klokt vad tiden går fort när man har roligt :-) Stefan jobbade dock kväll och slutade 23.30. Jag somnade i soffan när han kom hem i princip. Vi sa att vi skulle ha fejkad b-dag dagen efter istället (läs: igår) då han är helledig. Sure. Töserna var vakna till 21 ca, sedan fastnade vi vid tv:n en stund till. Vi ryckte till slut upp oss och gick iaf och la oss i det planerade badet tillsammans en stund, för att sedan återvända ner i soffan (varsin soffa till och med) och somna efterett tag :-D Romantiken flödar för tillfället!

Idag har vi varit på dop för en 3 månader färsk Edvin Gustav. Han var så söt och lugn i kyrkan att jag inte ens kom ihåg att Hugo någonsin varit så stilla :-o Hugo var som vanligt i sitt esse, kutade runt och röjde bland alla de andra barnen som var där, hängde i gardinerna, rev ner paket, slet sönder bordsduken, välte stolen över sig osv osv. Jo, det låter otroligt men icke desto mindre sant.

Resten av dagen tog vi igen oss (=mamma och pappa).

Gårdagens roligaste:
Mamma läser högt på Moas medicin:
"3 gånger dagligen i 10 dagar"
Olivia fyller i:
"Utan snus."
För mycket Pippifilm i detta huset? (".....utan snus i tre(tio) dagar...")

Nu följer ett nytt försök till en godtagbar bröllopsdag/kväll ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••