tisdag 4 december 2007

Länge sedan..

...jag bloggade nu, tiden bara rinner iväg! Det blir mest renovering när det finns tid över, så nu har vi iallafall snart tapetserat färdigt Olivias rum med! Till helgen blir det golvläggning och sedan kan hon äntligen få ett eget rum!

Helgen som gick var inte så upplyftande, jag jobbade fredag och lördag kväll och söndag dag. På kvällen var det Tomteparaden här i stan, traditionen av alla traditioner såhär i juletid :-) Som förväntat regnade det konstant och alla frös och var blöta till slut. Allt i sin ordning då med andra ord.
Nu är min lilla hörna så gott som färdig, och jag har till och med hyllplats över efter att jag har fått upp allt (av det jag använder flitigt) av mitt pyssel. Betyder det att jag har för lite grejer eller för mycket plats? *funderar* Definitivt inte det förstnämnda iallafall. Ett för tillfället inte så välstädat hörn (som dessutom får göra plats för två pyssliga töser allt som oftast):


För er alla som ännu inte har sett vårat nya bohag så kommer lite bilder från Kvarnbacken by night:

Köksfönstret


Framifrån, köket nere, Moas rum t.h , Olivias t.v

Varmt välkomna till våran 80- tals villa! :-)

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••