lördag 8 december 2007

Dig älskar jag

Jag har 4 album med LO:s på barnen, 1 LO om mig själv, men ingen på min man! Häromdagen fick jag hem 3 ordentliga buntar med foton i brevlådan där ett på min käre make fanns med så nu har jag minsann gjort slag i saken. En A4-LO blev det oxå, mest för att den storleken på ramar är billigare, och för att jag ska få plats med den på väggen vid min pysselhörna :-)


Så- kort och gott- ikväll gjorde jag färdigt den.


Fotot tog jag i somras i smyg och jag fick verkligen med min makes rätta jag- vare sig mer eller mindre.
Dig älskar jag!

2 kommentarer:

  1. Vilken härligt kärleksfull LO. Utmaning att inte scrappa LO med barnen på.

    Vad roligt att få en liten glimt av hur erat hus ser ut, längtar efter att få se dit IRL

    SvaraRadera
  2. Whaow!!.. Jag är helt impad! Vad snyggt du scrappar om man kan uttrycka det så. Synd att man inte är så pysslig själv. Då skulle jag lätt vilja kunna göra så fina som du gör!
    Ha det så bra!
    Anneli Hell

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••