lördag 23 januari 2010

Scrapflyt

Fastän det kanske inte verkar så här på bloggen så scrappas det ganska friskt här hem nu för tiden! Är inne i ett bra scrapflyt för tillfället så då får man passa på!
Lite av det jag scrappat det sista:


Från min och Stefans Stockholmsresa i Juli förra året.


Ett härligt foto på min pappa, farmor och faster (som ni ju har sett förut här på bloggen), taget på en klippa på Ellös i somras. Fina

Igår var jag ledig från jobb så då åkte jag till Tessan på förmiddagen och vi hade en riktigt mysig scrapdag! God lunch, mycket prat (stundtals!) och så en hel del skapande förstås! Tessan har startat en ny blogg med hennes skisser, och några av dem tolkade jag under gårdagen. Dem får ni se en annan dag!


En galen LO (som inte alls är "jag" med all färg och dekorationer) om en kväll då jag och min vän firade vår 30-åriga kompis, och startade kvällen med discobowling.

Annars har vi en lugn dag idag. S ligger i sängen/på soffan (after work igår...), Moa och Olivia leker med kompis och Hugo... tja, han driver omkring och gör lite av varje. Nu ska jag baka bullar tror jag och se om jag kan få hjälp av en liten bagare :)

2 kommentarer:

  1. Fantastiska layouter, gillar verkligen disco bowlingen, jag tycker den blev super;)
    Kram kram...

    SvaraRadera
  2. Hej Malin !
    Du är ju bara grym....vilka fiiina Lo´s, den råååååsa är härlig!!! Tack för söta ord på bloggen. Jag blir glad då. Har tyvärr inte annars mycket att glädjas åt....Livet kör över oss just nu
    Kramar till dig

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••