torsdag 7 januari 2010

Nähä

Ingen anledning att blir religiös som tur är, för i morse vaknade jag av att jag mådde illa och behövde springa på toaletten. *suck* Hela dagen har jag legat idag och varit helt utslagen.
Magsjuka är bland det värsta jag vet!! Nu såhär på kvällen när det har lugnat ner sig lite så är jag bara superhungrig, men vill ju inte stoppa i mig en kebab eller något annat smarrigt precis :S

Igår på eftermiddagen (lyckligt ovetande om hur denna dagen skulle bli) bestämde vi oss för att ta en trip till IKEA för att uppdatera vårat allrum lite. Ett nytt bord till Stefan, matta och fåtöljer till TV-hörnan osv. Bilder kommer när vi (läs:jag, på min sida av skrivbordet) fått i ordning allt. Jag har en bra känsla av resultatet iaf!

En somrig LO såhär i bitande istid kan jag visa er idag. På Scrappizträffen i Jönköping så blev det ju några spontana liftstafetter, den andra i ordningen kommer här där några av tjejerna fastnade för min LO "Varmt". Läs mer på scrappiz!


Fotot är från den extremt varma dagen då vi var på Borås djurpark i somras.

Maaaaat!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre nu! Magsjuka är inte kul alls! Snygg lo :-)

    SvaraRadera
  2. Även jag hoppas att du mår bättre nu, kul med ikea, jag har med gjort slut på en massa peningar idag det är alltid najs.. eller? Härligt me värme och sol. Fast jag älskar verkligen det vackra vita som är ute nu, nu är det så kallt så det glittrar i snön ju. Måste dock lära sig att ta på sig själv lika bra som man pälsar på barnen.. krya-på-dig-kram

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••