onsdag 30 mars 2011

Å så lite scrap

Lite kreativ var jag ju såklart på maran i Vårgårda förra helgen. Problemet är att få till bra fotoljus under efterkommande vecka då det alltid börjat skymma när jag väl är hemma från jobbet. Men i helgen passade jag hur som helst på att fota lite.
Här kommer ett par smakprov på vad jag skapade, det mesta med en utmaning/tävling att utgå ifrån.




Bus.
Utmaningen här var att scrappa med ett antal saker från välkomstpaketet vi fick när vi kom (bland annat en urriven sida från en Kalle-tidning, kul!) samt att vi skulle lifta ("härma") valfri layout av några som var uppsatta på väggarna i lokalen.


Kärlek.
Den här utmaningen gick ut på att (som synes) scrappa helt i svartvitt. Lite klurigt och resultatet blev jag långt ifrån nöjd med. Men vem säger att man måste bli det jämt?

Ja, ibland rycker jag till och får publicerat några blogginlägg. Inte så frekvent som för ett tag sedan men det kanske blir bättring med det också. Bara man kan få komma ut i skönt väder, med kameran i hand och leka lite så ska det nog bli annat :-)

1 kommentar:

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••