lördag 18 juni 2011

Kreativt tillsammans

Sommarvädret är ju som bekant lite upp- och ner, men har man varit bosatt i Sverige hela livet så hör det liksom till att man ska svära över regniga och kalla somrar.
De regniga dagarna får man ju ta sig för något annat, och med ett rum inrett för pyssel och scrap har jag själv inga stora problem med att sysselsätta mig när jag inte längre är sugen på hushållsarbete. Att engagera en 4-åring i samma syssla är vanligtvis inte heller svårt (speciellt inte eftersom han följer efter sin mamma i varje steg hon tar) och just det stod på schemat igår:


Stämpla, färglägga och glittra med glitterlim! Alltsammans iförd rött nymålat nagellack och S börjar bli nervös. (Jag tänker dock utanför genusramarna och målar nagellack med glatt humör åt höger och vänster.)


Kusiner.

En layout hann jag ju med själv också, dock inte med fullt fokus så resultatet blev väl kanske lite kvar att önska.
Men vi har mysigt och kreativt tillsammans i allafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••