fredag 17 juni 2011

Träningskompis

I slutet av 2010 hängde jag på Frida till gymet för första gången. Visst hade jag ju tränat väldigt aktivt i flera år innan, men då handlade det om olika sorters gruppträningar för att i första hand gå ner i vikt. Nu skulle jag däremot avancera och ta steget in bland maskiner, hantlar, bänkpressar och annat skrot, för att bygga lite välbehövliga muskler i tex rygg och axlar.
Nu, såhär ett halvår senare är träningsprogrammet utvecklat till mer än bara rygg och axlar och jag besöker gymet ca 3 gånger i veckan för att lyfta och ca 2 gånger för att träna/bibehålla kondition. Många av träningspassen gör jag tillsammans med Frida, men även med S (som är lika aktiv) och det är guld värt att utöva en hobby gemensamt!

En layout om min fina träningskompis gjorde jag igår kväll:


(Tränings)kompisar.

Nu: lite scrap sedan träffa Frida på gymet :-)

1 kommentar:

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••