fredag 19 mars 2010

Framkalla med ramar

Ibland är det roligt att redan vid framkallning (eller utskrift i egen skrivare- vilket av det man nu föredrar) lägga på en ram av något slag på fotot.
Sist gång som jag framkallade från Extrafilm valde jag vanliga enkla vita ramar till alla 10x 15 kort. Jag har ofta en vit fotomatta till mina foton när jag scrappar, så på det här sättet sparar jag både vitt cardstock och montering ;)

Häromdagen på Scrappiz visade vi i redaktionen fler olika sorters ramar som man kan lägga på fotot.


Layouten med den något fyndiga (om jag får säga det själv) titeln "{Papa}razzi" handlar just om min pappa som alltid haft ett stort fotointresse och fyllt album med bilder på oss barn när vi var små. Något ska väl gå i arv? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••