lördag 27 mars 2010

Lördagkvällen/söndagmorgonen

Såhär några minuter efter midnatt så sitter jag i lugnet mittemot min fina man med bra musik i öronen, härliga scrapprylar på mitt arbetsbord och med lite vitt vin i glaset och njuter av hur bra jag faktiskt har det.

Trots utan fast jobb.
Trots utan speciellt mycket pengar på kontot.
Trots slitsamma dagar då man undrar hur framtiden ska bli.
Trots allmänt gråa dagar då inget känns bra, samtidigt som fina lille H har en av sina värre dagar

Men

med en man som älskar, uppmuntrar, stöttar och längtar efter mig varje tid på dygnet
med tre underbara barn som vi tillsammans skapat
med tak över huvudet som vi själva äger
med fantastiska vänner som jag är så tacksam över

Ja, jag sa ju att jag har det bra :) (note to self: tänk på det här även i de mörkaste stunderna!)

1 kommentar:

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••