måndag 3 september 2007

Kvalitétstid...

I helgen var det gästabud här i stan och jag och Stefan var faktiskt ute tillsammans på lördagen! Vi hade det superroligt, var på för/födelsedagsfest hos en arbetskamrat till Stefan innan, sedan tog hela gänget taxi ner till stan och gick in till tältet där (Fame-) Jessica Andersson och After beach spelade. Det blev riktigt mycket folk där fram på kvällen och vi träffade massor av folk vi kände, och även sånna som vi inte träffat på flera år! Sånt är skoj :-) Vi lallade hem fram vid 2-tiden på natten och skickade hem mormor med sambo som suttit barnvakt. Stefan var sådär fräsch och stupade i säng med en gång, jag la väl huvudet på kudden vid halv tre. Olivia vaknade halv 7 och var sugen på att komma upp..... Det var bara att knata upp, Stefan vaknade upp från de döda vid 9-tiden.
Söndagen gick åt till rekreation, och sedan åkte jag och jobbade vid halv 5.

Idag har vi inte gjort sådär värst mycket, Stefan har ju jobbat i vanlig ordning och jag har haft de två minsta hemma. Imorgon är det dagis för Olivia igen, det blir skönt (både för henne och mig...), hon blir lätt rastlös här hemma.

Nu ska jag gräva mig djupt ner i min scrapväska :-)

tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••