torsdag 27 september 2007

Hell week is over!

Ja!! Värsta mardrömsveckan är äntligen slut, och imorgon är jag L.e.d.i.g efter 8 dagars jobb! (för att sedan jobba lördag och söndag...men det hör inte till saken) Jag och Stefan är iallfall eniga om att det här gör vi inte om, den här veckan har varit sjuk!! Kommunikation via sms/lappar på bordet/almanackan och med ett hem som ser ut som tredje världskriget är summan av den här jobb-orgien. Usch nej. Men iallfall så är ju Stefan ledig hela dagen imorgon, och jag med så det ska bli toppen!!

Idag var jag nere med alla barnen + deras kusin på stan på eftermiddagen och tröst-shoppade lite av min surt förvärvade kommunallön. Allt kändes genast mycket bättre :-D Jag köpte en ratt till Hugos sulky ("klart han ska ha ratt", menar Stefan, han har iof aldrig propsat på det med töserna...hmm), jättefina nya påslakanset till våran säng (och dessutom till kalaspris på Hemtex= dubbel lycka!) och så kunde jag ju inte låta bli att springa bort till Sanna och köpa lite scrapprylar med :-) Lite fler frills och lite chipboardbokstäver åkte ner i påsen.

Nu återstår bara att krypa ner i soffan och somna där ännu en kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••