tisdag 2 oktober 2007

Helgen och några LO

Helgen som gick var ganska lugn och skön! I lördags var vi hos Camilla och Tord på dagen, fikade, käkade middag och umgicks. På kvällen skulle jag jobba så vi åkte hem på eftermiddagen igen.
I söndags jobbade jag extraturen på förmiddagen och lite senare efter lunch åkte vi till Ikea en sväng. Alltid mysigt, speciellt när det inte kostar skjortan efter ett besök, som det annars brukar bli :-) Vi kollade lite på säng till Moa, funderade på kök igen, planerade lite garderobsinreding till vårat sovrum.

Igår kväll fick Moa hög feber, 39,8 grader. Hon är hemma från skolan idag såklart, men nu verkar det inte vara någon fara med henne. Jag upptäckte i morse att hennes hål för örhängena var helt blodiga och geggiga så kanske att det kan vara en inflammation i hålen som kan orsaka feber? What do I know, jag är ingen läkare.

Jag var och tränade på gymet i 1 ½ timme igår med och solade efter det-skönt! Ikväll blir det step-klass i den nya anläggningen som öppnade igår. Ska blir spännande och se hur det ser ut där!

Några layouter kan jag bjuda på idag, men jag blir så trött på att det alltid ser snett ut när jag har fotat dem...

En promenad av många dokumenterades en dag i våras.
En LO om när Hugo borstar sina tänder :-)

Appropå dagens planerade lunch: För några veckor sedan när Olivia ramlade av stolen och slog sig på rumpan så klämde hon fram helt allvarligt mellan skriken "Jag slog mig på skinksåsen" :-D Jag och Stefan skrattade så vi grät (i smyg förstås) Obetalbart!
Iallfall, så ska vi ha ris och skinksås idag, men med gris-skinka i ;-)



1 kommentar:

  1. hihihi.... vilken härlig kommentar. Sitter fortfarande och skrattar! Det kommer ut mycket roliga saker ur deras munnar.

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••