torsdag 18 oktober 2007

Pysselkväll

Igår var jag först hos Camilla en stund på eftermiddagen.
Sedan på kvällen var det pysselkväll på öppna förskolan. Jag hade först inte tänkt att jag skulle åka dit, trodde att besöket hos Camilla skulle dra ut på tiden. Men när jag ändå kom hem i tid så åkte jag dit iallafall. Vi var inte så många den här gången, men det var lika mysigt ändå. Jag gjorde ett kort till mammas bröllop på lördag, och en LO:


(Färgerna på LO kommer ju inte direkt till sin rätta med kameran, störande värre. Någon som har en bra digital systemkamera att skänka till mig? :-) ) Texten handlar om att Olivia är en riktig dagis-tjej, hon älskar att vara där, på "Nolängens förskola, Björnen"- som hon gärna berättar om.

Nu ska jag ställa mig där jag hör hemma (vid spisen) och laga lite middag till min familj. Ikväll blir det aerobic!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••