måndag 22 oktober 2007

Bröllop och annat..

Helgen har gått och jag har gift bort min lilla mamma :-) Bröllopet var fint och lagom allvarligt, jag sjöng ju och det gick bra. Alla var djupt imponerade av både inbjudningskort och placeringskort- skönt!
Själva vigselakten var i konsthallen- ett stort rum med grym akustik.
Lite snabb-photoshopat foto från bröllopet:

Våran lille gubbe i festkläder (på ett förövrigt urkasst foto):

Alla barnen var så snälla och rara hela dagen/kvällen så det blev en lyckad dag för alla parter :-)

Denna veckan jobbar Stefan kväll igen. Jag och barnen tog en promenad till Plantaget för att leka lite på eftermiddagen, och jag fick med mig kameran för att fota lite vardagliga händelser;



Igår kom jag och min käre make överens om min belöning när jag har gått ner mina 10 kilo som jag kämpar för fullt med (3 kvar!): jag ska gå och fixa mina naglar! Jag har länge tänkt att jag ska gå och ordna till mina halvätna förskräckliga naglar mot vackra franska i akryl- men har lixom blivit hejdad av priset hela tiden.. Men nu! DET är en morot om någonting! Heja mig!


Vad jag ser fram emot mest idag: Lördag kväll då det blir utekväll med mina älsklingar Maria och Karin- restaurant med möjlighet till en sväng med de lurviga efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••