söndag 27 juni 2010

Lady Antebellum

Många av er vet att jag är en äkta rocktjej innerst inne- men ibland (för att inte säga ganska ofta) gillar jag att ta ut svängarna lite och då kan jag fastna för i princip vad som helst.
Senast var det John Mayer, och denna gången är det en annan grupp, vars populära låt ni säkert har hört på radion någon gång.
Själv hörde jag låten någon gång i bilen och när jag senare kom hem mindes jag bara en strof från låten. Skulle man över huvudtaget klara sig utan google nu för tiden? Med hjälp av den enda strofen hittade jag såklart det jag sökte efter!











1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med dig.Den är en stor favorit just nu och för sällan på radion (helt otroligt att nått kan det...)
    Spännande slut på videon.
    /M

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••