fredag 11 juni 2010

Starka band

Vid en promenad upp till Kvarnsjön för några veckor sedan tog jag detta fotot som jag nu i efterhand gillar mer och mer. Det symboliserar bandet mellan far och son och samtidigt tryggheten som det innebär att stå vid bergets kant och kika ner över sjön med pappas hand runt sin. ♥

Layouten som jag skapade utifrån fotot fick bli stilren med en bit mönstrat papper som jag älskar. Det var ett bland de första papprena jag köpte när jag började scrappa för 6 år sedan och som jag aldrig hittat "rätt" layout för men som jag heller inte kunnat göra mig av med. Men nu äntligen skulle det bara vara där!




Söta fjärilar har jag klippt ut från ett gammalt American Craft papper. Lite lim under "kroppen" och uppvikta vingar så blir det liv i layouten!

Ikväll blir det vuxenmys för hela slanten här hos oss! Töserna är borta och Hugo somnar förhoppningsvis i lagom tid efter lite egen föräldratid med mig och S. Lite god mat, gott vin och kanske en film är vad kvällen kommer att bjuda på, denna skolavslutningsdag. (Foton kommer!)

En härlig dag och kväll till er alla. Njut av varandra!

2 kommentarer:

  1. Underbar LO...ha en riktigt mysig kväll!!
    Kram vännen!!

    SvaraRadera
  2. underbart foto och en döfin layout!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••