torsdag 2 september 2010

Resultat av lördagens scrapflyt

I lördags hade jag en riktigt skön kväll med massor av härlig scrap, bra musik och lite rött vin. Inte vet jag om det berodde på vinet, musiken eller helt enkelt bra inspiration men jag överväldigades av ett riktigt bra scrapflyt! Underbart när det händer :-)

Resultatet kommer här idag, och även på Designatbloggen.


Skapad utifrån denna veckas Veckans skiss. Fotot på Olivias underbara ansikte- fullt med fräknar :-)


Fina kortet på Moa och Hugo i somras. En rätt så avskalad layout men med en liten lagom släng av dekorationer.


Vacker spets och se! Jag har fått fram gamla brads-lådan och hittade ett par söta glittriga hjärtan. Underskattad dekoration; måste bli bättre på dem!


Marianne hade scrappat med ett runt foto häromdagen och uppmanade sina bloggläsare att göra detsamma. En utmaning jag inte kunde låta bli att ta mig an! Jag liftade hela hennes layout när jag ändå var i farten! :-)


Härliga stickersbokstäver från både American Craft och Scenic Route. Finns i butiken förstås!

I kväll väntar mysig födelsedagsmiddag på stan för världens snyggaste Frida som fyller... 25!

1 kommentar:

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••