torsdag 6 januari 2011

Let the love flow

Igår, trettondagsafton, var en kärleksfylld dag. Då fick nämligen min fina pappa sin vackra K till sin fru (..att älska i nöd och lust) . Det är härligt att som barn se sina föräldrar finna lyckan och kärleken på var sitt håll igen, något man bara måste glädjas av!
Hur som helst så hade de kärlekskranka fått det hela "överstökat" under dagen och alla vi barn och barnbarn var bjudna hem till deras gemensamma hem på kvällen, till god mat och dryck, hembakad bröllopstårta och härlig samvaro.
Ett kort hade jag svängt ihop till dem, som innehöll ett presentkort på en underhållande afton längre fram :



De lyckliga tu kunde under kvällen inte dölja sin glädje:



Paret har 3 avkomlingar vardera, de flesta av oss har respektive och några har barn, så det blev ett härligt gäng på detta kalas. Pappas mellersta (jag) och minsta (Jojo) genbärare är dem som egentligen är minst lik honom själv (utseendemässigt) :



Moa satt och knäppte lite foton med min kamera och fångade sin (gamla) mamma på bild, inte ett så illa foto faktiskt, även om närbilden kanske inte är så charmerande för rynkor och andra skavanker:


Jodå, blåögd så det förslår, och det blonda har jag ju som synes försökt dölja till viss del ;-)

Det är aldrig för sent att hitta kärleken! ♥

1 kommentar:

  1. Så roligt! Grattis till pappa och K! De ser verkligen lyckliga ut! Kramar till er från oss!

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••