lördag 1 januari 2011

Topp 10 år 2010

Som så många andra i den underbara världen av scrappare har jag nu funderat över vilka 10 layouter som jag scrappat under året, som jag är mest nöjd. Kanske är det inte alltid själva slutresultatet som gjort att jag valt en del av de nedanstående, utan det kan vara att jag fick fram känslan jag önskade, en teknik jag provade och behärskade eller liknande.
Utan speciell inbördes ordning:





















Hur ser era topp 10 ut? Låt mig få se genom att länka till din blogg i kommentaren!

God fortsättning till er!

10 kommentarer:

  1. Åh vilka fina layouter! Gillar att du koncentrerar foton och dekorationer och att less faktiskt är more.

    SvaraRadera
  2. Underbara LO!!! Du är så grymt duktig, en verklig inspiratör!!

    SvaraRadera
  3. Så många fina! Jag har valt ut båda LOs och kort från 2010, kika gärna in. :-)
    http://smamirakel.blogg.se/2011/january/mina-favoritlos-2010.html
    http://smamirakel.blogg.se/2011/january/mina-favoritkort-2010.html
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  4. Har jag varit hit förr? Hur kan jag ha missat isåfall?!...Vilka härliga och inspirerande alster du gör!! =)
    Och härinne finns min 10 i topp.

    www.kathis.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt snygga LO's vartenda en! Kul att se variationen i layouterna men att det ändå är Malinstil! :) Kram Emmeli

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt att ha hittat till din blogg! Jättefina LOs! Kommer titta in flera gånger! :)

    SvaraRadera
  7. Gillar verkligen dina luftiga, akrylfärgiga, mistiga LO:er!! Ger mig så mycket härlig inspiration.
    Skulle gärna vilja veta vilken stans det är på den första Lo´n. Den med bubblorna. Är så snygg och vill gärna köpa en jag med.
    /Maria B

    SvaraRadera
  8. Tack för alla värmande kommentarer!

    mrsb: Stansen kommer från EK Success, kolla här: http://www.eksuccessbrands.com/ektools/Products/Bubbles_Edger_Punch_54-40019.htm

    /Malin

    SvaraRadera
  9. Tack för länken!
    /Maria B

    SvaraRadera
  10. SNygga LOs. Kom själv på i dag hur roligt det var att välja ut 10.

    http://umenorskan.blogspot.com/2011/01/ti-pa-topp-2010-favorittlayouter.html

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••