tisdag 8 februari 2011

7-års dag

Idag firar Olivia sin 7:e födelsedag! Inte klokt vad åren går fort (det säger man ju varje år), om några månader börjar hon i 1:a klass!

Födelsedagen kunde dock varit bättre, här hemma är är alla 3 barnen sjuka; feber, huvudvärk, kräkningar mm, så sådär väldigt mycket firande är det inte precis. Frukost och paket på sängen såklart, men sedan har det varit soffan/datorn som har varit aktuell.
Vabbandet föll idag (och i morgon?) på min lott så jag har passat på att baka stor sats med bröd och diverse andra hushållsnära tjänster.
I all fall något positivt med att gå hemma och skrota.


1 kommentar:

  1. Stort grattis till stora tjejen! Trots den tråkiga hälsan för dagen, förstås. Jag är så imponerad av dig att ha 3 barn hemma (VAB skriver du ju) och ändå hinna BAKA! Jag försöker inspireras av dig och S och er energi och styrka till allt ni hinner med - jobba, träna, renovera, baka, utflykter, scrappa, etc etc... jag har mycket kvar att lära, min vän! TACK!! :-)

    SvaraRadera

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••