fredag 29 maj 2009

Män som hatar

Jösses. Vi fick in fler ordrar på vår rea än vi hade trott och har mer eller mindre bott i orderhögen i två dagar. Bra, men tröttande.

Igår kväll gick jag och Marianne i allafall på bio. Män som hatar kvinnor. Camilla har försökt under lång tid att få mig att förstå vidden av hur bra boken/filmen är så nu var det väl dags att se filmen också.

Hu! Jag satt gömd bakom min jacka och halvt lutad mot Mariannes axel under halva filmen. Så rå, hemsk, spännande och intensiv!
Jag mådde lite dåligt när vi kom ut från salongen, vet inte om det berodde på många hemska scener, för mycket salta popcorn eller gallstenen jag har i kroppen? Kanske en kombo av allt.

Imorgon är det vårmarknad i vårgårda och det brukar innebära mycket folk ute på byn.
Töserna ska till farfar på eftermiddagen och sova över till söndag och Stefan har visst ordnat med min kära M så att Hugo ska få sova hos henne. = Barnfri lördagkväll! Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

••♥Tack för att du lämnar en liten hälsning till mig!♥••